מצלמת הדרך החדשה לאופנוע, דגם MT1 מבית VIOFO

מצלמת דרך לאופנוע דו כיוונית מדגם VIOFO MT1  תוכננה במיוחד לאופנועים, טרקטורונים ורכבי שטח. מדובר במערכת מצלמות פעולה דו כיוונית לאופנוע באיכות וידאו של 1080P 30fps. מצלמה קדמית ואחורית עם חיישני תמונה של Sony Starvis לקבלת איכות וידאו מדהימה, מצלמת האופנוע VIOFO MT1 היא רב-תכליתית ותוכננה לשימוש בתנאי שטח קשים. היא כוללת תכונות מרשימות - שני חיישני Sony Starvis, עדשה כפולה 1080P, שלט רחוק ,קישוריות Wi-Fi, מקלט GPS, חיישן-G, סוללת Super Capacitor, הקלטת לולאה , עמידות למים בתקן IP66 ועוד...      


הקלטה דו כיוונית באיכות 1080P     

VIOFO MT1 היא מצלמה דו כיוונית - קדמית ואחורית לאופנוע. היא מקליטה את הכביש מלפנים ומאחור ברזולוציית וידאו של Full HD 1080P עם חיישן תמונה כפול של Sony Starvis. יחד עם טכנולוגיית הטווח הדינמי הרחב (WDR), מצלמת דרך לאופנוע מצלמת בלילה בצורה יוצאת מן הכלל. אפילו באור חלש, היא יכולה להקליט בצורה מדהימה. לשתי העדשות יש זווית רחבה במיוחד של 170 מעלות המאפשרת לכסות נתיבים מרובים וללכוד יותר פרטים מאי פעם. התוצאה היא איכות תמונה סופר חדה ווידאו צלול.   

שלט רחוק 

מערכת MT1 כוללת שלט רחוק שיכול להיות מותקן במיקום נוח על גבי לוח המחוונים. אתה יכול ללחוץ ולהתחיל הקלטה ידנית של מצב חירום או כל אירוע או תמונת נוף יפה שראית, לשלוט בחיבור ה- Wi-Fi במהלך הרכיבה. השלט גם מכיל מיקרופון מובנה להקלטת שמע לשליטה על השמע במהלך ההקלטה.

 אפליקציית VIOFO & Wi-Fi

ל- VIOFO MT1 יש קישוריות Wi-Fi מובנית ואפליקציה ייעודית ואינטואיטיבית לשליטה מהירה וקלה. מצלמת הדרך זו כוללת מודול Wi-Fi מובנה לחיבור לסמארטפון. באמצעות חיבור זה, תוכל לצפות בהקלטה בזמן אמת, לנהל את קבצי ההקלטה ולשנות את ההגדרות מהטלפון הנייד שלך.

מודול GPS 

מצלמת הדרך לאופנוע יכולה לעקוב אחר כל מסלול הרכיבה שלך באמצעות מקלט ה- GPS. מודול ה- GPS יכול לתעד את המהירות, נתוני המסלול והזמן (מסונכרן עם זמן ה- GPS) בקובץ הווידאו ומאפשר לצופים להציג נתונים אלה בעת הפעלת הסרטון. 

עמידות למים IP66 

לכל רכיבי המערכת ישנה הגנה יעילה לאבק ומים בתקן IP66. פירוש הדבר שהמערכת יכולה להיות מותקנת בבטחה על כל אופנוע מבלי לדאוג לסופת גשמים פתאומית או נסיעה בשטח שתפגע בו. אתה יכול להשתמש במערכת מצלמות האופנוע זו בכל תנאי מזג אוויר. 

כיבוי והפעלה אוטומטית 

מערכת ה- MT1 מכילה קבל איכותי במיוחד, Super Capacitor, כדי להבטיח אספקת מתח חשמלי רציף להמשך הקלטה ממושכת. מערכת- MT1 מופעלת ממתח המצבר בעל 12V. כבל החשמל כולל חיבור למתח ההתנעה לתמיכה בפונקציה הפעלה / כיבוי חכמה באופן אוטומטי.                                                        

מצבי הקלטה 

מצלמת הדרך מבצעת הקלטת לולאה כאשר הצילומים הישנים ביותר מוחלפים על ידי החדשים ביותר כאשר כרטיס הזיכרון מתמלא. מערכת זו תומכת בכרטיס זיכרון בנפח אחסון של עד 256GB. כמובן שלא ימחקו קבצים נעולים הקשורים לתאונות שזוהו בעזרת חיישן ה- G המובנה שנועל ומגן על צילומים אילו באופן אוטומטי כאשר מצלמת הדרך מגלה רעד או התנגשות פתאומית. תוכל גם להתחיל בהקלטה ידנית בשעת חירום כדי לשמור עדויות מלאות.

 הערה: מערכת VIOFO MT1 כוללת בערכה כרטיס זיכרון בנפח אחסון של 32GB. 

מצלמת הדרך VIOFO MT1 תוכננה בטכנולוגיות הכי מתקדמות שנועדו להפוך אותה למתאימה לחלוטין להתקנה ושימוש באופנוע. ניתן לרכוש את המערכת בנקודות המכירה וההתקנה המורשות.